1. ბარათაშვილი სულიერი ოდისეა“ – ,,ახალი განათლება “2003 წ. #12, ჟურნალი ,,ბაბილო“ 2001 წ.
2. გ.,,დოჩანაშვილი ,,თავფარავნელი ჭაბუკის მითოსური მოდელი“–,,განთიადი’' –1997 წ. #1–2;
3. ,,მიიღე ჩემი კეთილი საქმე” – ზაალ ებანოიძის პოეზია–,,განთიადი“ 1999, #5/6;
4.,,დავიწყებული ამბის დაუვიწყარი სამყარო” –,,განთიადი“ 2001 #1–2;
5.,,მოქანდაკის თვალით დანახული ნოდარ დუმბაძე“ – ,,იმერეთის მოამბე“ ,,ახალი ქუთაისი“ 1998 წ. 16.11;
6.,,მედეა და მედიკოსები“ – ,,ქუთაისი“, 1998 წ. 24.10;
7.,,ტრაგედიის სათავეებთან"-(,,ოთარაანთ ქვრივის", ,,თვსაფრიანი დედაკაცისა" და კამიუს ,,უცხოს" შედარებითი ანალიზი) -გაზ. ,,სანთელი" 1998 წ.#17
.8.,,ისტორია უძაღლოდ დარჩენილი დაკარგული ქვეყნისა და უქვეყნოდ დარჩენილი დაკარგული ძაღლებისა” - ოთარ ჭილაძის ,,გოდორი“; - ,,განთიადი“ 2008 წ. # 7/8
9. გაკვეთილის გეგმა - ქორობია - ჟურნალი ,,ახალი საუკუნე- თანამედროვე სკოლა"2010 #2
10 როზა დევდარიანის ზღაპარი ,,ქრისტესია"
11. .,,კონსტრუქტივისტული სწავლება და საგანმანათლებლო პარადიგმის ცვლილება საქართველოში“–ქუთაისის ხელოვნებისა და პედაგოგიკის ინსტიტუტის XV სამეცნიერო–შემოქმედებითი კონფერენციის შრომები;
12
14. მედიაწიგნიერების კომპეტენციების განვითარება ,,ვეფხისტყაოსნის" ერთი ეპიზოდის მიხედვით
2. გ.,,დოჩანაშვილი ,,თავფარავნელი ჭაბუკის მითოსური მოდელი“–,,განთიადი’' –1997 წ. #1–2;
3. ,,მიიღე ჩემი კეთილი საქმე” – ზაალ ებანოიძის პოეზია–,,განთიადი“ 1999, #5/6;
4.,,დავიწყებული ამბის დაუვიწყარი სამყარო” –,,განთიადი“ 2001 #1–2;
5.,,მოქანდაკის თვალით დანახული ნოდარ დუმბაძე“ – ,,იმერეთის მოამბე“ ,,ახალი ქუთაისი“ 1998 წ. 16.11;
6.,,მედეა და მედიკოსები“ – ,,ქუთაისი“, 1998 წ. 24.10;
7.,,ტრაგედიის სათავეებთან"-(,,ოთარაანთ ქვრივის", ,,თვსაფრიანი დედაკაცისა" და კამიუს ,,უცხოს" შედარებითი ანალიზი) -გაზ. ,,სანთელი" 1998 წ.#17
.8.,,ისტორია უძაღლოდ დარჩენილი დაკარგული ქვეყნისა და უქვეყნოდ დარჩენილი დაკარგული ძაღლებისა” - ოთარ ჭილაძის ,,გოდორი“; - ,,განთიადი“ 2008 წ. # 7/8
9. გაკვეთილის გეგმა - ქორობია - ჟურნალი ,,ახალი საუკუნე- თანამედროვე სკოლა"2010 #2
10 როზა დევდარიანის ზღაპარი ,,ქრისტესია"
11. .,,კონსტრუქტივისტული სწავლება და საგანმანათლებლო პარადიგმის ცვლილება საქართველოში“–ქუთაისის ხელოვნებისა და პედაგოგიკის ინსტიტუტის XV სამეცნიერო–შემოქმედებითი კონფერენციის შრომები;
12
გალაკტიონ ტაბიძის ლექსის ,,სილაჟვარდე, ანუ ვარდი სილაში“ ახლებური გააზრებისათვის
13 ,,მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდა და ცოდნის დონის ამაღლება ძველი ქართული ლიტერატურის სწავლებისას"
13 ,,მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდა და ცოდნის დონის ამაღლება ძველი ქართული ლიტერატურის სწავლებისას"
14. მედიაწიგნიერების კომპეტენციების განვითარება ,,ვეფხისტყაოსნის" ერთი ეპიზოდის მიხედვით
Комментариев нет:
Отправить комментарий